neděle 10. března 2013

Week-end á la bibliothéque

V Grenoblu nám na chvilku propuklo Jaro (ale fuj). Ve městě teploty na triko a na okolních horách obleva. Naštěstí se má od středy zase výrazně ochladit, takže Angry Lyžařská Odysea bude doufám záhy pokračovat. To ale nic nemění na faktu, že tento víkend byl ideální čas aktivovat studijní mód a zavřít se s bichlema a počítačem do knihovny. Dva krásný slunečný dny jsem bádal nad několika nebetyčně zajímavými problémy. A na konci tohoto povnášejícího víkendu mohu upřímně říct, že mě NEZAJÍMÁ vývoj chudoby ve Francii, NESEROU mě možná řešení umělých menežerských dilemat už vůbec mě NEVZRUŠUJE psaní traktátů na téma "Exploring organization culture and routines". Tím nechci vzbudit dojem, že si stěžuju. Naopak se cítím velmi dobře a spokojeně, nebot' jsem se přemohl a tuhle horu kravin a zbytečnejch žvástů jsem pokořil!
Střih videa jde bez myši pomalu, ale nejistě. Přesto doufám, že v následujícím týdnu sem onen již hotový produkt naperu.

Žádné komentáře:

Okomentovat