čtvrtek 21. března 2013

fake La Grave

V úterý byl další volnej den a sněhový podmínky neskutečný - padalo několik dní, takže mraky čerstvýho prašanu. Bohužel s tím bylo spojený i extrémně vysoký lavinový nebezpečí (tahle zima je v Alpách zatím vůbec dost nešt'astná, co se obětí lavin týče). Nicméně toho jsme moc nedbali a s mantrou "we're gonna stay safe" jsme vyrazili kam jinam, než do La Grave. Motivace byla obrovská, cestou jsem v autě vibroval adrenalinem, protože La Grave bylo kvůli sněžení zavřený od víkendu, což znamenalo cca 80 čísel netknutýho prašanu! V La Grave! O moc lepší dny už v životě snad ani nastat nemůžou.
O to větší bylo naše zklamání, když nám po chvíli zevlování u kasy (ani ji neotevřeli) vlekaři oznámili, že hora zůstane toho dne nadále zavřená, nebot' nebezpečí lavin je prostě moc vysoký. Vlekaři nahoře na stanicích rozhodli a nic se s tím dělat nedalo. Putain!
Naskákali jsme tedy do našich samohybů a odswingovali o údolí dál - do starýho známýho resortu 2 Alpes. Sice nic moc volnýho terénu, ale čerstvýho sněhu tam bylo taky požehnaně, takže den to byl nakonec i tak epesní. Dvakrát jsme si sjeli i nejdelší freeride běh, co v 2 Alpes je a na který jsem si už dlouho brousil hrany lyží. Dle mýho názoru je to i ta nejlepší věc, co jde v 2 Alpes najít.
Měl jsem s sebou kameru, ale jelikož jsem zmatkář na entou, měl jsem jí celej den v režimu sekvenčního focení a ne natáčení videa. Takže po návratu domů na mě místo videí z oněch krásnej lajn, který jsme rozprášili, čekalo 2146 fotek sněhu. Skoro jsem si trhal vlasy, zrovna záběry z toho dne by byly skvostný! Ale aspoň sem takle můžu rovnou hodit pár fotos:
marný čekání na otvorení La Grave

z vlastního pohledu

meteo stanice
strmost
smiling with anger!
V sobotu odjíždím na týden do Val d'Isere, kde se bude konat každoroční lyže/párty akce mojí francouzský university - Altigliss. Zatím mám v plánu rovnoměrně rozdělit čas mezi studium na čerstvým vzduchu a lyžařský orgie. Doufám, že si konečně zkusím i nějakou tu tůru na sněžnicích s následným sjezdem do kopru volným terénem. Tak držte palce na počasí.

Žádné komentáře:

Okomentovat