pátek 22. března 2013

Very Angry Music 16.: Strife - Torn Apart


Pakliže se to k vám náhodou ještě nedoneslo, tak hardcore je víc než hudba! Čím lopatovitější a nasranější tím lepší. Je mi celkem buřt, jestli ta či ona kapela hraje samý klišé a okoukaný postupy, ale pokud to umí podat tak hlavydrtícím způsobem jako Strife na jejich nový desce Witness A Rebirth, tak jsem jim neskonale vděčnej a všechno jim to žeru. Tahle muzika na mě prostě funguje, pomáhá mi. Když se zrovna zdržuju v Praze, tak jsou koncerty přesně takovejchle kapel oním ventilem, kterým ze sebe dostanu přebytečnou energii, frustraci a nasranost na rozličná příkoří člověka žijícího v "prvním světě".
To že Strife hrajou na Sedmičce 24.4.2013 jenom nasazuje korunu mýmu odshora až dolu posranýmu pobytu v Grenoblu. Je to totiž týden před mým návratem. Doprdeleprácekurvauž!! Tak rád bych byl u toho... jděte tam, bude to nářez!


Na to, že o tři tejdny minu již zmiňovaný Lighthouse Project, v jejichž tour jsem doufal poslední čtyři roky, radši ani nemyslím... Jděte tam taky! Bude to mega-nářez! A kupte si triko a desku, podpořte je!


Zatímco vy budete mocně moshovat na tyhle dvě super kapely, já si přečtu něco pěknýho o "Big data a jejich použití v inovaci" ve svym kamrlíku v G-town a odšktnu si z kalendáře pár posledních zbývajících dní.

Žádné komentáře:

Okomentovat