sobota 20. dubna 2013

Spring Study Spree

Řekněme, že tento měsíc zrovna zábavnej nebo nabitej událostma není. Zkouškový období zakončený francouzskou verzí státnic (naštěstí jen ve formě dlouhý prezentace na předem daný téma) mi nenechává příliš prostoru na nějaký zajímavý aktivity. Nejdelší pobyty venku víceméně zažívám během přesunů z bytu do školy a naopak. Nic moc. Leč ve čtvrtek 25. už mě čeká poslední zkouška a šlus. V sobotu 27. potom přijede můj rodný otec s chotí. S nimi tu pobudu ještě do další středy, doufám, že bude pěkně a budeme moct ven do hor a na ferraty. No a prvního máje z rána zase jednou naházíme veškerý moje pozemský statky do auta a vyrazíme zpět do Prahé.
Pro mě více než pozitivní zprávou jest, že hned třetího května hrají v Praze Melvins (lite)! Konečně tak spatřím Buzze Osbourna a jeho partu! Neznáte? Napravte! A pojd'te se mnou. Buzz je žijící inkarnací Leváka Boba ze Simpsonů a je to neskonale vlivná a zásadní osoba pro veškerou dobrou hudbu vyprodukovanou od poloviny osmdesátých let dál a můj osobní kytarovej hrdina.
Takže 3.5. v Matrixu!

Žádné komentáře:

Okomentovat