pondělí 3. prosince 2012

SnowMeansGo!

Sobota byla vážně snovým dnem. Vyjeli jsme zas do Les Deux Alpes, jelikož předpověd' počasí byla epesní a sněhu hromady. V pátek jsem si zařídil členskou kartu Grenobelský Ecole de Glisse (lyžařskej klub), díky který si můžu kupovat permici za pakatel. Zatím moje nejlepší investice v Žábožroutsku. Do L2A jsme dorazili brzo ráno, vystáli megadlouhou frontu na kabinku na ledovec a pak už začal den jak má bejt. Ježdění bolo parádní, pro mě první pořádnej prašan týhle sezóny, takže jsem lítal víc mimo sjezdovky, než na nich. Potřebuju vymakat techniku ježdění v prašanu, zatim to rvu moc silou, takže jsem po třech jízdách úplně zdevastovanej. Byl to den hezky na krev, žádná obědová pauza, jenom do sebe něco naházet na lanovce, jinak pořád jezdit! Cestou k autu jsme se stavili u jednoho báru přímo v resortu na pivko. Byl tam i pan diskžokej a pouštěl tupou elektro muziku, což kvitovali zejména parkoví lidé. Poslední sjezd dolů do údolí byl už skoro za šera, což mělo za následek dechberoucí ausblicky.
ránko
vedoucí mojí diplomky
ghí!
Angry Tourist vyhrožuje romantickýmu západu slunce
mlha hustá, že by se dala krájet...
...vkrádala se při návratu do vsi.
Odkaz na celou tomato galerii je hier.

Žádné komentáře:

Okomentovat