úterý 2. srpna 2016

Ozvěny budoucnosti

Čas plyne.
Jako řeka.
Já jsem jejím proudem unášen.
Z titěrnýho pramene mládí.
Až ke klidnýmu oceánu stáří.
A její tok mě zrovna pozvolna vynáší z novozélandskýho Wellingtonu...

Je tomu tak, pomalu se blíží okamih, kdy dám městskýmu životu ve Welly vale, rozčesu svoje hipízácký kadeře, naladím sitár a odjedu na jižní ostrov splynout s přírodou, vesmírem a vůbec.
Čekaj mě ted' poslední dva tejdny rachoty ve skishopu. Po nich je v plánu vejlet autmo po severním ostrově na dalších zhruba čtrnáct dní. Konečně nějaký pořádný cestování (a tim pádem i zajímavější příspěvky tady na blogu)! No a potom, koncem srpna, už se nalodím na trajekt a přeplavim se porozhlídnout na jižák. Mám tam fajn kontakty na práci, tak doufám, že alles klapne jak má.

Sžéé?

Žádné komentáře:

Okomentovat