sobota 11. června 2016

Wellington Jazz festival

Za onu prima dovolenou popsanou v předminulým příspěvku teď platím mocným pracovním nasazením. Mám za sebou sedm dní v kuse, dneska bylo volno a od zítřka zase šest dní v práci. Trochu mě to zmohlo, tak jsem se dnes čertužel místo plánovanýho krátkýho silnicevýletu (roadtripu) spojenýho s nějakou tou zkopce cyklistikou (downhill) zmohl jen na potácení se po bytě, praní prádla, nákup žrádla a podobný nesmysly.
K večeru jsem se alespoň vykopal do centra vočíhnout wellingtonskej Jazzovej festival. Bylo to totiž zdarma. Akce trvá celej víkend a je to zadarmo. Viděl jsem dvě kapely (zdarma) a dal si čínskej vegeburgr, kterej mi moc chutnal, ale k mojí nelibosti byl za peníze. Nicméně veškerá kultura byla zdarma! A to je dobrá cena.




strmá ulice

Fuck off, pets.

Fast Food Orchestra

Jazzmobil




Všechny fotky z mojí kulturní procházky si můžete klasicky prohlídnout tady. A to prosím zdarma!








Žádné komentáře:

Okomentovat