sobota 29. září 2012

My luck is so bad, it can only get better

Tak tedy ve čtvrtek jsem si s nadějí v očích došel pro výsledky krevních testů. Naději vystřídalo zklamání a frustrace, protože hodnoty IgM (nevim co to je, ale čim vyšší číslo, tim hůř) v krvi jsem měl skoro stejně vysoký, jako když mi v červenci našli boreliózu v největším rozpuku.
Těžko se mi odolávalo trudnomyslnosti, ale i přesto jsem odkráčel do školy na francouzštinu a po ní na prezentaci studentské organizace Altigliss, u které bych rád získal "práci" (neplacenou, čili stáž). Altigliss je největší lyžařskej studentskej závod na světě, odehrává se nedaleko Grenoblu ve Val d'Isere a je kompletně organizován právě timhle studentskym sdružením z mojí hostitelský univerzity. Rád bych se začlenil a pomoh s přípravou, potkal nějaký místní francouzský lyžaře a získal pěknej zářez do sývýčka. Držte palce, někdy příští tejden budou pohovory.
http://altigliss.com/
Včera odpoledne jsem se odebral navštíviti doktora, kterej chvíli moudře hleděl do výsledků a pak mi napařil na celej říjen antibiotika. Sice mi tvrdil, že jsou nějaký mírný, že s nima můžu sportovat a dát si i pivo, ale pořád je to nepříjemný. Navíc mi tohle ujišt'ování přijde lehce podezřelý. Nicméně to vyzkoušim a pak vám dám vědět, jestli je dobrej nápad nacpat do sebe antibiotika, jít lízt a pak se přiožrat. Doufám, že aspoň budu schopen normálně plnit svý školní povinnosti.
Na stranu druhou je poměrně značná úleva konečně vědět jak na tom jsem a že probíhá pokus o nápravu. Už se s tou nemocí potýkám tři měsíce a začíná to být únavný.
Kvůli návštěvě doktora jsem navíc nemohl jet znova do Annecy, kde tenhle víkend probíhá pro změnu festival freeridových lyžařských filmů, kde bych se cítil asi jako pětiletej Jeník o Vánocích. Ale nevadí, alespoň tento víkend věnuju duševní stravě, studiu a hraní na balalajku.
Jen tak mimochodem, včera jsem po velmi dlouhý době znova shlédl povídkový film Čtyři Pokoje a je to vskutku klenot! Nodolatelný Tim Roth, čtyři vynikající režiséři a spousta černýho humoru. Doporučuje jeden ze dvou kytaristů Thalidomide (i když ten druhej by vám to na 99% doporučil taky)!

Žádné komentáře:

Okomentovat