pondělí 15. prosince 2014

Never fear, snow is here!

Ta lepší část roku je zase tu - sezóna začala! Vykopnul jsem jí v rakouským Hintertuxu, kde jsem se zúčastnil lavinovýho výcviku a freeride kempu od Playgroundtravel. Žel, sněhu bylo toho času na Tuxu celkem málo, takže žádnej zásadní freeriding se nekonal. Ale to, co tam bylo, bohatě stačilo na důkladnej kurz prevence, záchrany a zásad pohybu v terénu při lavinovym nebezpečí.
Byl to hodně kvalitní kurz, hlavu mám plnou novejch vědomostí, rozhledu a inspirace. Všem vřele doporučuju i cestovku Playgroudntravel, moc fajn lidi se srdcařskym přístupem.
Prostě super začátek sezóny, dril mám zopakovanej, na lyžích jsem se rozhejbal a těšim se na další akce.




Několikero fotek:

Angry Tourist visits Hintertux

Getting mad at the avalanche course






čórkapták

Yep. It's a snow!

Švajcarká sonda, level 3

level 4

Sondovačka jak cyp

Super-redneck parkoviště u Playground chaty

Žádné komentáře:

Okomentovat